Je lepší běhat nebo chodit?

Kardiovaskulární kondice je rozhodující pro celkové zdraví a chůze a běh jsou dva jednoduché formy cvičení můžete dělat skoro kdekoliv. Naše chovatelské potřeby dopřejí vaším mazlíčkům nejvyšší péči. Ale který je pro vás lepší? ZTRÁTA VÁHY Obě aktivity jsou skvělé způsoby, jak zůstat ve formě, takže pokud chcete shodit váhu rychleji, běh vítězství. Proč? Několik důvodů. Běh je náročnější, takže je tu žádné překvapení potenciál spalování kalorií je mnohem vyšší – 2,5 krát více kalorií, než chůzi. Za druhé, vědci zjistili, že po cvičení chuť k jídlu potlačení je větší po intenzivní cvičení, s účastníky jíst méně kalorií příspěvek cvičení – pokud nechcete spadnout do pasti potréninkové marnotratnost a „odměnou“ se s několika plátky pizza. Takže vítěz je jasně běží, i když chůze je ideálním místem pro začátek, pokud jste novým vykonávat. K hořáku kalorií, chodítka mohou tvořit tento rozdíl tím, že jde dál ve vzdálenosti nebo, ještě lépe začlenit rychlostních intervalů a pomalu budovat až běží jako fitness zlepšuje – zejména pokud máte málo času. Jinými slovy, čím více budete pracovat, tím více kalorií, budeš hořet, což je klíčem k hubnutí. ZRANĚNÍ RIZIKA Přesto, běh není pro každého. Chystáte plné rychlosti zvyšuje riziko zranění. Ve skutečnosti běží produkuje pozemní reakčních sil přibližně 2,5násobku tělesné hmotnosti ve srovnání s 1,2 násobku pro pěší. Když začnete novou formu cvičení celým svým srdcem, svaly a kosti potřebují čas na adaptaci, a příliš mnoho příliš brzy (bez adekvátní zotavení) dělá citlivý na kmeny, výrony, únavové zlomeniny, a dokonce přetrénování a nemoci. Z tohoto důvodu je důležité vybudovat postupně a poslouchat, jak vaše tělo reaguje. Vítěz: Chůze a běh jsou oba v bezpečí, když zahrnuty jako součást vyvážené cvičebního programu. Aby nedošlo k přetrénování, alternativní dny chůze nebo běh s silový trénink. Poslechu k tělu a dokončení řádného rozcvičení a vychladnutí je klíčem k prevenci úrazů. zdraví srdce