Jsem pro Slavnostní nápoj v průběhu prázdnin, pivo Starbucks mohla do Brat Příliš Daleko tentokrát.

Tu a tam, narazíte na marketingové kampaně tak katastrofální nelze ani sdílet. Nabízíme různé velikosti a barevná provedení. Bederní pivovar Mladí Henrys – oblíbený mezi Newtown 20-něco a do značné míry někdo jiný sportovní zastaralý vousy – zahájila kampaň s příslibem volného piva. Teprve pivo rozhodně není zadarmo. Přichází v hrob, hrob cenu. Kampaň instruuje lidi, aby se odpovídající pivní tematikou tetování se svými přáteli. Né vážně. Získejte jeden z těchto pěti nepříliš velkým tetováním, že jsem dodávaných přilepené na svém těle na celý život, a budete chodit do chodu vyhrát kartu pivní ubohých 200 dolarů v místní hospodě na oplátku. Spravedlivý obchod.