Starbucks uvádí na trh Fruitcake Frappuccino nikdo požádal o

Jsem pro slavnostní nápoj v průběhu prázdnin, ale Starbucks mohla to brát příliš daleko tentokrát. Americký kavárenský gigant má dát novou zajímavou spinu na jedné z nejstarších – a notoricky nepopulární – sezónní zachází. Koláč. Ve snaze opravdu obejmout Vánoce letos, Starbucks zahájila limitovanou edici Fruitcake frappuccino, k dispozici v zúčastněných obchodech po celé USA a Kanadě až do 18. prosince Ani slovo, pokud zde bude propuštěn produkt, ale jejich místní web je rád, aby podporovaly perníkové latte a máty peprné moka, takže jsou nebojí crazy „káva“. Podle ovocný koláč tiskové zprávě, zkapalněný dort se skládá z lískových oříšků crème Frappuccino s smíšené sušeným ovocem, okořeněný skořicí, šlehačkou a karamelem, a pak sypané matcha. „Nový nápoj je inspirovaný dovolená koláč s barevnými kandovaného ovoce, ořechů a koření,“ webové stránky čte, volat studený nápoj „biskupský chlebíček příliš chutné re-dar“.